Daniela Ludvíková

Diplomová práce

Branding a jeho význam pro primární a sekundární trh s uměním v České republice.

Branding and its importance to primary and secondary art market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce identifikuje a analyzuje aspekty a specifika tvorby značky umělce v uměleckém sféře. Tato specifika jsou poměrně odlišná od tvorby značky v korporátním světě. První část práce vymezuje teoretické základy brandingu a marketingové komunikace s důrazem na ty aspekty, které jsou duležité ve vztahu k trhu s uměním. Teoretické vymezení v kombinaci s výsledky z kvalitativního výzkumu, který …více
Abstract:
This masters thesis identifies and analyzes the aspects and specifics of branding of an artist in the art industry, which is relatively different from the branding which we know from the corporate world. The first section defines the theoretical background of the branding and marketing communication with focus on those aspects that are relative to an art and its market specifics. Theoretical definition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
  • Vedoucí: Anna Janištinová
  • Oponent: Markéta Dianová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51112