Návrh marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Edita Hadrová
Bc. Edita Hadrová
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Design of marketing communication of the selected company
Anotace:
Bakalářská práce na téma Návrh marketingové komunikace vybraného podniku se zaměřuje na společnost Akademie vzdělávání online s.r.o. Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace této společnosti a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá základními nástroji marketingové komunikace. Praktická část popisuje společnost Akademie vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor’s thesis on the topic of Design of marketing communication of the selected company focuses on the analysis of marketing communication of Academy of education online s.r.o. The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate and then propose recommendations for improving the marketing communication of the given company. The theoretical part deals with the basic tools of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/v4att/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Mgr. Alena Minxová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová