Návrh marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Edita Hadrová
Bc. Edita Hadrová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Design of marketing communication of the selected company
Abstract:
Bakalářská práce na téma Návrh marketingové komunikace vybraného podniku se zaměřuje na společnost Akademie vzdělávání online s.r.o. Cílem bakalářské práce je zhodnocení současné marketingové komunikace této společnosti a navržení doporučení případného zlepšení v této oblasti. Teoretická část se zabývá základními nástroji marketingové komunikace. Praktická část popisuje společnost Akademie vzdělávání …moreAbstract:
The bachelor’s thesis on the topic of Design of marketing communication of the selected company focuses on the analysis of marketing communication of Academy of education online s.r.o. The aim of the bachelor’s thesis is to evaluate and then propose recommendations for improving the marketing communication of the given company. The theoretical part deals with the basic tools of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 7. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/v4att/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Reader: Ing. et Mgr. Alena Minxová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HADROVÁ, Edita. \textit{Návrh marketingové komunikace vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3ieuzc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Marek Sedláček -
Analýza marketingové komunikace vybrané firmy
Oskar Grim -
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Marie Heřmánková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Adéla Zárubová