Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi – Aneta Svobodová
Aneta Svobodová
Bachelor's thesis
Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi online reklamy především modelu Pay per Click v českém a slovenském internetovém prostředí přímo v praxi. Teoretická práce obsahuje marketingovou rešerši, která mimo jiné uvádí typologii reklam pro použití v praktické části. Poskytuje přehled systémů pro nastavování a vyhodnocování kampaní využité pro tuto práci. Praktická část popisuje výsledky implementované …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on advertisement options, mainly on the Pay per click model inthe Czech and Slovak internet environment directly in practice. Theoretical part includes a marketing research, that among others mentions typology of advertisements used in the practical part. Practical part describes results of the implemented marketing strategy in a specific company, focused on Pay per …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/3iihid/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 1. 2018
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Google AdWords jako praktický nástroj internetové reklamy: případová studie remarketingu
Michal Klajban
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights