Blanka Kudrnová
Bakalářská práce
Ekonomická teorie reklamy
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomické teorii reklamy. Reklama je faktorem, který ovlivňuje poptávku po produktu. Na začátku práce jsou rozlišeny tři přístupy k reklamě ? informativní, pohled měnících se preferencí a komplementární přístup. Další části se zabývají vztahem mezi reklamou a spotřebitelským přebytkem, tržní strukturou a blahobytem. Poslední část je zaměřena na empirickou analýzu a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6854
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: Daniel Šťastný
- Oponent: Helena Chytilová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6854
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.