Blanka Kudrnová

Bakalářská práce

Ekonomická teorie reklamy

Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje ekonomické teorii reklamy. Reklama je faktorem, který ovlivňuje poptávku po produktu. Na začátku práce jsou rozlišeny tři přístupy k reklamě ? informativní, pohled měnících se preferencí a komplementární přístup. Další části se zabývají vztahem mezi reklamou a spotřebitelským přebytkem, tržní strukturou a blahobytem. Poslední část je zaměřena na empirickou analýzu a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: Daniel Šťastný
  • Oponent: Helena Chytilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/6854

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.