Viktor Filip

Bakalářská práce

Marketing ve vyhledávačích

Search Engine Marketing
Anotace:
Cílů této bakalářské práce je několik. Vytvořit nejen komplexní přehled o marketingu ve vyhledávačích, ale hlavně na základě analýz porovnat a zhodnotit výhodnost SEO a PPC ve vyhledávačích za použití konkrétních příkladů v praxi. Dalším z dílčích cílů je zjištění efektu duplicity v postavení stránky na Seznam.cz na 1.-3. místě ve vyhledávání (fulltextu) a zároveň na 1.- 2. místě v Skliku. A nakonec …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis has several goals. Make a complex overview of the search engine marketing. Assess convenience of search engine optimization and pay per click systems using specific examples in practice. Next is to determine a duplicate effect in position of a website on first to third places in search engine Seznam.cz and also first or second position in pay per click system Sklik.cz. Last goal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Dostál

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24288

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management