Bc. Jaroslava Špačková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu marketingu cestovní kanceláře a vytvoření návrhu marketingové strategie. První část diplomové práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu a cestovního ruchu. Druhá část seznamuje čtenáře se základními údaji o cestovní kanceláři TIP travel s.r.o. a nabízených produktech. Tato část rovněž informuje o současné marketingové …více
Abstract:
This thesis is focused on evaluation of a travel agency's current marketing and creation of a draft plan of marketing strategy. The first part touches on the theoretical interpretations and definitions of important concepts in marketing and tourism. The second part introduces the essential information about the travel agency TIP travel s.r.o. (ltd.) and its products. This part also describes current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Foukal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management