Jukka Kimmo Antero Aspa

Master's thesis

Celebrity endorsement in marketing communications

Celebrity endorsement in marketing communications
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje problematiku využívání celebrit v marketingové komunikaci. Zaměřuje se zejména na teorie výběru celebrit, identifikaci rizik s tím spojených a na využití celebrit v komunikaci. Teorie je doplněna řadou příkladů z praxe.
Abstract:
This master thesis will discuss elements of using celebrity in marketing communication. Theory will cover basic communication process, Elaboration Likelihood Model, and meaning transfer model but main focus will be in discussing various celebrity selection theories, identifying different risks involved in using celebrities in marketing communication and investigating ways how to utilize celebrities …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 9. 2009
  • Vedúci: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14868

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities