Celebrity endorsement in marketing communications – Jukka Kimmo Antero Aspa
Jukka Kimmo Antero Aspa
Diplomová práce
Celebrity endorsement in marketing communications
Celebrity endorsement in marketing communications
Anotace:
Diplomová práce analyzuje problematiku využívání celebrit v marketingové komunikaci. Zaměřuje se zejména na teorie výběru celebrit, identifikaci rizik s tím spojených a na využití celebrit v komunikaci. Teorie je doplněna řadou příkladů z praxe.Abstract:
This master thesis will discuss elements of using celebrity in marketing communication. Theory will cover basic communication process, Elaboration Likelihood Model, and meaning transfer model but main focus will be in discussing various celebrity selection theories, identifying different risks involved in using celebrities in marketing communication and investigating ways how to utilize celebrities …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14868
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2009
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14868
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Využití celebrit v marketingové komunikaci
Klára Pokorná -
Využití celebrit v reklamním sdělení
Roman Vasilenko -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Pavel Michalec -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud -
Výzkum využití celebrit v marketingové komunikaci
Kristína Kožáriková -
Využívání celebrit v PR
Marek Zigo -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Alesia Mukhina -
Význam podpory celebrit v kosmetickém průmyslu mezi generací Z v Indii
Rachel Ferrao