Ing. Veronika RANDÝSKOVÁ

Diplomová práce

Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.

Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je {\clqq}Projekt inovační marketingové strategie firmy RELYFO s.r.o.``. Zaměřuje se na formulování nové a odlišné marketingové strategie, která by napo-mohla efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu cestovního ruchu a ubytování. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické definování strategie a inovací. Dále jsem se zabývala rozdělením marketingových …více
Abstract:
This thesis is titled {\clqq}Project of Innovative Marketing Starategy of Relyfo s.r.o.`` . It is focu-sed on formulation of new and different marketing strategy, that would help effectively realize intention of this company on travel market and accommodation. This diploma work is devided into two parts. Teoretic part contains teoretic definitions of strategy and inno-vation. Teoretic part also consider …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor: 11547

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RANDÝSKOVÁ, Veronika. Projekt inovační marketingové strategie firmy Relyfo s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.