Jakub Nedorost

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného subjektu

Marketing communication of the selected subject
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnutí doporučení pro marketingovou komunikaci na sociální síti Facebook pro společnost Brand Gifts, a.s. Teoretická část nejdříve shrnuje klasickou marketingovou komunikaci, následně se zabývá marketingovou komunikací na internetu. Poté je představen pojem sociální sítě a samotná marketingová komunikace na Facebooku. V praktické části je nejdříve představena …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to suggest a recommendation for marketing communication on the social network Facebook for the company Brand Gifts, a.s. The theoretical part first summarises a classical marketing communication, then it deals with a marketing communication on the internet. Then the term social network and marketing communication on Facebook itself are introduced. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nedorost, Jakub. Marketingová komunikace vybraného subjektu. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika