Mgr. Martina VYCHODILOVÁ

Master's thesis

Celebrity v marketingových komunikacích

Celebrities in marketing communications
Abstract:
V úvodní části definuji tři hypotézy a čtyři cíle práce. V teoretické části je definován pojem celebrita, marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix, segmentace, targeting, positioning a marketingový výzkum. Je vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporučovatelem značky a dále jsou popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktickou část tvoří vyhodnocení výzkumu …more
Abstract:
The introduction part defines three hypotheses and four goals of the work. The theoretical part deals with definition of terms celebrity, marketing communication, marketing mix, communication mix, market segmentation, targeting, positioning and marketing research. It offers an explanation of difference between a spokes person and a mark endorser and it also provides principles for the correct choice …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier: 17521

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYCHODILOVÁ, Martina. Celebrity v marketingových komunikacích. Zlín, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 08. 2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe