Plánování pedagogické podpory v základní škole – Bc. Adéla POLLOVÁ
Bc. Adéla POLLOVÁ
Master's thesis
Plánování pedagogické podpory v základní škole
Pedagogical support planning at primary school
Abstract:
V diplomové práci mapuji situaci na základních školách, a sice to, jakým způsobem přistoupili učitelé k uvedení nového pedagogického nástroje do své praxe. Zmiňovanou novinkou je plán pedagogické podpory, který je poskytován dětem, žákům a studentům ve školách a školských zařízeních. Plán je jednou z forem podpůrného opatření I. stupně. V první kapitole teoretické části práce zmiňuji všech 5 stupňů …moreAbstract:
In my diploma thesis I map out the situation in elementary schools, namely how they approached the introduction of a new pedagogical tool into their practice. The mentioned novelty is a pedagogical support plan, which is provided to children, pupils and students in schools and school facilities. The plan is one of the forms of support measures of the first grade. In the first chapter of the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLLOVÁ, Adéla. Plánování pedagogické podpory v základní škole. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Plán pedagogické podpory – analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na ZŠ Brno, Horácké náměstí 13
Zuzana Foltýnová Nešporová -
Plán podpory žáka s epilepsií v prostředí vybraných plzeňských základních škol
Romana KODÝTKOVÁ -
Plán podpory žáka s epilepsií v prostředí vybraných plzeňských základních škol
Romana KODÝTKOVÁ -
Využití plánů pedagogické podpory u žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných školách ve Středočeském kraji
Marcela VANÍČKOVÁ -
Plán pedagogické podpory - analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na rokycanských školách
Natálie Šmolíková -
Plán pedagogické podpory – analýza užití 1. stupně podpůrných opatření ve škole
Veronika Lechnerová -
Efekt ročního realizovaného plánu pedagogické podpory 1. stupně ve školní tělesné výchově (případová studie)
Kateřina MOTÁKOVÁ -
Změna metodiky přímé podpory prodeje ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petra Vaňková