Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci – Bc. Martin HONZEK
Bc. Martin HONZEK
Master's thesis
Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci
Event marketing focused on the target group university students
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu …moreAbstract:
The aim of the diploma paper is to suggest an ideal event and acquaint readers with basics and problems of the event marketing. The aim is to define event marketing areas and its targets and give enough professional information to full understanding of the thesis. The first part of my thesis is focused on the theory of the event marketing, communication mix and their interconnection. Problems of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18381
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HONZEK, Martin. \textit{Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3j5xt1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HONZEK, Martin. Event marketing se zaměřením na cílovou skupinu vysokoškoláci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot