Zuzana GÉBLOVÁ
Diplomová práce
Začínající učitel na 1. stupni ZŠ
Becoming a teacher at primary school
Anotace:
Problematika začínajících učitelů byla zkoumána již mnohokrát, ale zatím vždy bez rozlišení jednotlivých stupňů vzdělávání. Všeobecné zaměření učitelů na 1. stupni ZŠ je specifické a s tím je spojená i rozdílná vysokoškolská příprava na toto povolání. Tato diplomová práce se zabývá problémy, se kterými se potýkají studenti oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, kteří jsou již na základní škole zaměstnáni …víceAbstract:
The issue of new teachers has been studied many times, but not always without distinguishing various levels of education. The general focus teachers in the first grade of primary school is unique as it is associated with different university training for this profession . This thesis deals with the problems faced by students of Teaching at primary school, and they are already employed in some elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Zveřejnit od: 8. 7. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Miluše VÍTEČKOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÉBLOVÁ, Zuzana. Začínající učitel na 1. stupni ZŠ. Č. Bud., 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.7.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 7. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Metodický náhled na výuku lesního rohu na ZUŠ
Jitka Molvová -
Názory začínajících a zkušených učitelů na využití didaktických prostředků ve výuce RJ na ZŠ
Valeria Všelichová -
Počáteční roky učitele 1. stupně ZŠ v Plzni a okolí se zaměřením na se zaměřením na analýzu plánování a realizace výuky začínajícím učitelem
Štěpánka LORENCOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Zuzana Opatřilová -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Uvádění učitelů na 1. stupni základní školy: příklad inspirativní praxe
Veronika Slaninková
Název
Vložil
Vloženo
Práva