Petra Jurásková

Bakalářská práce

Firemní noviny Třinecký hutník Od propagandy k public relations

Corporate newspaper Třinecký hutník. From Propaganda to Public Relations
Anotace:
Firemní noviny a časopisy jsou účinným nástrojem interní komunikace podniku téměř sto let. Jejich využívání lze chápat jako jeden z prostředků public relations, jejichž primárním cílem je ovlivňovat v pozitivním slova smyslu mínění veřejnosti. K vytváření vztahů mezi hutním podnikem a zaměstnanci sloužil ve Slezsku od roku 1949 Třinecký hutník, celozávodní "Časopis pracujících Třineckých železáren …více
Abstract:
Company newspapers and magazines have been an effective tool of the internal company communication for decades. Their use might be regarded as the means of public relations whose main aim is the positive influence of the public opinion. Since 1949 the newspaper Třinecký hutník, "the factory magazine of the workers of Třinecké železárny VŘSR (Great October Socialist Revolution), honoured with Work Medal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurásková, Petra. Firemní noviny Třinecký hutník Od propagandy k public relations. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe