Problematika záškoláctví u dětí základních škol. – Iva WRONOVÁ
Iva WRONOVÁ
Bakalářská práce
Problematika záškoláctví u dětí základních škol.
The problems of truants in the primary school.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice záškoláctví z pohledu dětí. V teoretické části poukazuji, co vlastně záškoláctví je, jaké možné druhy záškoláctví máme. Zaměřuji se na etiologii daného problému a věkovou kategorii dětí staršího školního věku. Krátce se zmiňuji o záškoláctví dětí romského etnika. V praktické části jsem se zabývala zkušenostmi dětí se záškoláctvím, jejich postojem k dané problematice …víceAbstract:
The bachelor´s work is interested in the truants, from the perspective of children. In the theoretical part I describe what means, when children bunk off, which possibles kinds of this problem we have. I specialise in etiology of this problem, older school age. Shortly I mention the truants from gipsy nation. In a practical part of this work I am interested in experiences of children with not attending …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WRONOVÁ, Iva. Problematika záškoláctví u dětí základních škol.. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ