Marek Petruška

Bakalářská práce

Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

An Analysis of Customer Care Processes and Design of Their Streamlining in the Company Svět Plodů
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů procesního řízení a dále rozebírá podstatu jednotlivých kroků v rámci řízení podnikových procesů. Kroky procesního řízení jsou následně aplikovány na konkrétní situaci oddělení péče o zákazníka ve firmě SVĚT PLODŮ. V první fázi dochází k analýze současného stavu procesů. Výstupem jsou namodelované procesy, jejichž výkonnost je vyhodnocena pomocí …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts of process management and further construes the nature of individual steps in the business process management. These steps are then applied to the specific situation of the customer care department in the company SVĚT PLODŮ. In the first phase, the current state of processes is analyzed. Outputs are process models, the performance of which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Petr Novák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petruška, Marek. Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku