Marek Petruška

Bachelor's thesis

Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

An Analysis of Customer Care Processes and Design of Their Streamlining in the Company Svět Plodů
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů procesního řízení a dále rozebírá podstatu jednotlivých kroků v rámci řízení podnikových procesů. Kroky procesního řízení jsou následně aplikovány na konkrétní situaci oddělení péče o zákazníka ve firmě SVĚT PLODŮ. V první fázi dochází k analýze současného stavu procesů. Výstupem jsou namodelované procesy, jejichž výkonnost je vyhodnocena pomocí …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts of process management and further construes the nature of individual steps in the business process management. These steps are then applied to the specific situation of the customer care department in the company SVĚT PLODŮ. In the first phase, the current state of processes is analyzed. Outputs are process models, the performance of which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Petruška, Marek. Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management