Význam public relations pro Ministerstvo financí České republiky – Zuzana Křivánková
Zuzana Křivánková
Bachelor's thesis
Význam public relations pro Ministerstvo financí České republiky
The importance of public relations for the Ministry of Finance of the Czech Republic
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo potvrdit či vyvrátit hypotézu o tom, zda jsou PR aktivity relations pro státní správu,konkrétně Ministerstvo financí České republiky, skutečně nutností a objasnit pak jejich význam. Teoretická část je zaměřená na vymezení pojmů týkajících se obecně public relations a poté public relations ve státní správě. Praktická část je věnována nejdříve popsání činnosti oddělení Komunikace …moreAbstract:
The goal of my bachelor thesis was to confirm or falsify the hypothesis if public relations activities are really the necessity for the government, specifically for the Ministry of Finance of the Czech Republic and to clarify their meaning. The theoretical part is focused on definitions, which are relating to public relations in general and definitions, which are relating to public relations in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32464
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2012
- Supervisor: Zdenka Vostrovská
- Reader: Soňa Křítková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Národní hospodářství
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová