Bc. Radek Krechler
Bakalářská práce
Efektivní on-line reklama
Effective on-line advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pohledem na internet jako celek. Následně jsou přiblíženy možnosti propagace firem na internetu, vysvětleny jednotlivé formy reklamy. V praktické části se poté snažím naplnit cíle práce, kterými jsou: posilování významu internetu jako nového prodejního kanálu a efektivnost reklamy u konkrétního obchodu.Abstract:
This bachelor’s work is concerned with the view to the internet as the whole unit. Afterwards the opportunities to promote the publicity of the companies on the internet are explained, just as the particular forms of advertisement. In the practical part I try to full fill my targets, which are: making stronger the importance of the internet as the new selling channel and efficacy of the advertisement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x180v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li -
Online advertising and its usage for a particular e-shop
Filip Adamec -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Vliv internetové reklamy při výběru produktů a služeb vysokoškolskými studenty
Klára HANYCHOVÁ -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda