Monika Vnoučková

Bakalářská práce

Vliv reklamy na spotřebitele

Influence of Advertising on Consumer
Anotace:
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
Abstract:
The aim of bachelor thesis "The influence of advertising on consumers" is to get awareness of the election campaigns. And in terms of influencing public opinion of the Czech Republic during the election period and also in terms of marketing professionals. At work describes methods of promotion and communication mix. Following is describen the procedure for creating an advertising campaign.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Václav Trachta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40578

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management