Bc. Ivana Šalanská

Master's thesis

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

The use of marketing research for effective marketing communication tools set
Abstract:
Diplomová práce na téma „Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace“ se zabývá poznatky z oboru marketingové komunikace, marketingového výzkumu a modelu spotřebitelského chování. Podstatou je analyzovat možnosti využití marketingového výzkumu při měření vhodně nastavených komunikačních nástrojů při oslovování zákazníků. Budu zkoumat souvislosti použití marketingového …more
Abstract:
The topic of this thesis is „The use of marketing research for effective marketing communication tools set“ and covers related topics of marketing communication, marketing research and consumer behaviour. The aim of this thesis is to analyse the application of marketing research in order to appropriately identify marketing tactics when reaching out to the customers. Based on conducted reseach, I will …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní