Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem – Jaroslav Vondruška
Jaroslav Vondruška
Bachelor's thesis
Veletrhy a výstavy jako součást exportní strategie českých firem
Abstract:
V práci je uvedeno základní členění a obecná problematika veletrhů a výstav. Pozornost je věnována jejich postavení v marketingu a v pronikání na zahraniční trhy. Cílem práce je usnadnit vystavovateli výběr veletrhu, přičemž důraz je kladen na zahraniční akce a jejich rozdělení, s ohledem na vývoj a výzvy českého exportu. Práce rozebírá i podporu pro vystavovatele z prostředků státu a EU.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2006
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19331
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2006
- Supervisor: Zdeněk Lukáš
- Reader: Iveta Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Aplikace strategické analýzy při přípravě vstupu na zahraniční trh
Jaroslava Krčmářová -
Vstup firmy XY na zahraniční trh s využitím agentury CzechTrade
Šárka Nováková