Mgr. Igor PETROVICS

Diplomová práce

Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností

Optimal marketing and communication mix for low-cost airlines.
Anotace:
V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli.
Abstract:
In my thesis my goal was to create the optimal marketing and communication proposal for a low-cost airline. This proposal was made based on an analysis of the aeronautics industry within the Czech Republic, target audience analysis, airline media behaviour analysis and on a survey of 134 respondents who flew at least once in the last year.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor: 10621

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETROVICS, Igor. Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společností. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace