Bc. Libuše Horová

Bakalářská práce

Marketing jako nástroj managementu

Marketing as a Management Instrument
Anotace:
Předložená práce se zabývá důležitostí marketingu při řízení společností a tvorbě podnikových strategií. Soustředí se na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Window Holding a.s., který poskytuje zpětnou vazbu managementu společnosti. Teoretická část je zaměřená na vysvětlení základních pojmů a vztahů mezi nimi. Praktická část se věnuje realizaci vlastního výzkumu a interpretaci jeho …více
Abstract:
The presented study is concerned with the importance of marketing as one of the key factors at managing companies and developing their strategies. It focuses on marketing research of Window Holding’s customers’ satisfaction, which provides a valuable feedback to the company’s management. The study’s theoretical part explains the basic terms and their mutual relationships. Its practical section is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání