Výuka anglického jazyka u dětí v předškolním věku – Bc. Veronika DERNER
Bc. Veronika DERNER
Bakalářská práce
Výuka anglického jazyka u dětí v předškolním věku
Teaching English of children during preschool education
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o tom, zda je vhodné začít seznamovat děti s cizím jazykem již v předškolním věku, jak na tuto otázku pohlíží odborníci v daném oboru, ale i rodiče. V teoretické části této práce jsou formulovány a shrnuty především názory pedagogů a specialistů, jejich poznatky, zkušenosti z praxe a výhody, popřípadě nevýhody plynoucí z výuky cizího jazyka v tomto raném předškolním …víceAbstract:
This thesis discusses whether it is appropriate to start acquaint children with the foreign language during the preschool education, what is the experts and also parents view on this topic. The theoretical part of this thesis formulates and also summarizes pedagogue's and specialist's opinions, their comments based on their experiences including possible advantages and disadvantages coming from preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DERNER, Veronika. Výuka anglického jazyka u dětí v předškolním věku. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe
Luboš MAJER -
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti literárních věd, společenskohistorického přehledu a interkulturních kompetencí
Tereza VANÍKOVÁ -
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti lingvistiky a jazykových znalostí
Michaela HAUKOVÁ -
Základní vzdělávání v pohraničních oblastech českých zemí v letech 1938–1950 se zvláštním zřetelem na oblast centrálního Krušnohoří
Simona Dvořáková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Problémy adaptace dětí s odlišným mateřským jazykem v mateřské škole
Magdaléna KOPLOVÁ -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Logopedická intervence v mateřské škole logopedické a běžné mateřské škole na okrese Příbram
Veronika Slivková