Bc. Kateřina Eršilová

Bakalářská práce

Muzea jako didaktický prostředek ve výuce uměleckých předmětů na středních školách

Museums as a Didactic Instrument in Teaching of Art Subjects at High Shool
Anotace:
Práce se zabývá využíváním muzea jako didaktického prostředku ve výuce uměleckých předmětů na středních uměleckých školách. Teoretická část objasňuje základní pojmy z pedagogického, psychologického a uměleckého prostředí v návaznosti k danému tématu. Zároveň představuje vznik muzea a muzejní pedagogiky. Výzkumná část zjišťuje, jak tři vybrané střední umělecké školy spolupracují s místními muzei a jak …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with museum as a pedagogical tool for the arts high schools. In its theoretical part, basic concepts of pedagogy, psychology and art fields are defined, which are pertinent to the focus of the thesis, and the history of museums and their role in pedagogy are described. The empirical part aims to establish, how three arts high schools cooperate with the local museums, using …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Magdaléna Marešová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Eršilová, Kateřina. Muzea jako didaktický prostředek ve výuce uměleckých předmětů na středních školách. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN