Rozšířená realita a jej využitie vo vzdelávaní – Bc. Andrea Šichtová
Bc. Andrea Šichtová
Bakalářská práce
Rozšířená realita a jej využitie vo vzdelávaní
Augmented reality and its use in education
Abstract:
This bachelor thesis deals with augmented reality as a new medium and its use in education. Based on augmented reality in combination with new, modern way of teaching and new interpretation of informations amongst students. The history and development of augmented reality is also presented in the text also with the help of many applications especially designed for study purposes. Main research question …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o rozšírenej realite (anglicky AR- Augmented Reality) ako novom médiu a jej priamom využití v kontexte vzdelávania. Spojením prvkov na základe rozšírenej reality s kontextom nového, moderného spôsobu výuky vzniká doteraz nevyskúšaný spôsob interpretácie učiva žiakom a študentom na školách. V práci je popísaná história rozšírenej reality a jej pomalý a postupný presun na pole …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gbl42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Martina Ivičič
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití technologií virtuální reality a rozšířené reality v geoturismu
Dominik Beňo -
Usage of augmented and mixed reality for workers
Gabriela Véghová -
Návrh platformy pro správu profesního vzdělávání
Jakub Kulich -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
English as a Lingua Franca and Models Adopted in ELT in Slovak Upper-Secondary Schools: Teachers' Perspectives
Simona Tomečková