Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu – Bc. Lucie BRYNDÁČOVÁ
Bc. Lucie BRYNDÁČOVÁ
Master's thesis
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
Brand as a part of competitiveness of selected tourism product
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na image značky Západočeského baroka, jakož to značky produktu cestovního ruchu. Úvodní část diplomové práce vymezuje teoretický základ vztahující se k problematice značek, destinace cestovního ruchu a konkurenceschopnosti v cestovním ruchu. Následující empirická část pak obsahuje charakteristiku značky Západočeského baroka společně s jejími dalšími třemi potenciálními …moreAbstract:
The Diploma Thesis is focused on the brand image of the culture festival called West Bohemian Baroque as a tourist product brand. The theoretical basis related to the issue of brands, the destination of tourism and competitiveness in tourism was defined in the first part of this thesis. The characteristics of the West Bohemian Baroque brand together with its three potential competitors are contained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRYNDÁČOVÁ, Lucie. \textit{Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/3k8y0e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRYNDÁČOVÁ, Lucie. Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza vývoje image produktu
Sára Marie Cimalová -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
Karolína Tomášková -
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Jiří Papoušek -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková