Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu – Bc. Lucie BRYNDÁČOVÁ
Bc. Lucie BRYNDÁČOVÁ
Diplomová práce
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
Brand as a part of competitiveness of selected tourism product
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na image značky Západočeského baroka, jakož to značky produktu cestovního ruchu. Úvodní část diplomové práce vymezuje teoretický základ vztahující se k problematice značek, destinace cestovního ruchu a konkurenceschopnosti v cestovním ruchu. Následující empirická část pak obsahuje charakteristiku značky Západočeského baroka společně s jejími dalšími třemi potenciálními …víceAbstract:
The Diploma Thesis is focused on the brand image of the culture festival called West Bohemian Baroque as a tourist product brand. The theoretical basis related to the issue of brands, the destination of tourism and competitiveness in tourism was defined in the first part of this thesis. The characteristics of the West Bohemian Baroque brand together with its three potential competitors are contained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRYNDÁČOVÁ, Lucie. Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vývoje image produktu
Sára Marie Cimalová -
Rozbor image vybrané firmy/značky
David Passler -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
Karolína Tomášková -
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Jiří Papoušek -
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
Kateřina Kročková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
Tereza Polášková