Bc. Markéta ZAJACOVÁ

Diplomová práce

Badatelsky orientované vyučování v chemii s využitím počítačem podporovaných experimentů

Inquiry-based science education in chemistry with computer-aided experiments
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka (dále BOV) je založena na tzv. šestistupňovému modelu bádání. Dané stupně bádání musí být dodrženy, aby byly naplněny základní cíle BOV. Počítače a nové technologie mají ve výuce již nezastupitelnou roli, ale jejich aktivizační a motivační účinek u žáků s častějším používáním klesá. Používání informačních a komunikačních technologií musí být vždy efektivní a účelné. Na …více
Abstract:
Inquiry-based science education (IBSE) is based on six-levels inquiry model. Inquiry levels have to be respected to fit targets of IBSE. Computers and new technology have key role in education, but their activation and motivation effect to students is declining with more frequent use. Using of information and communication technology must be every time effective and practical. At Czech schools is very …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ZAJACOVÁ, Markéta. Badatelsky orientované vyučování v chemii s využitím počítačem podporovaných experimentů. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Přírodovědecká fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)