Badatelsky orientované vyučování v chemii s využitím počítačem podporovaných experimentů – Bc. Markéta ZAJACOVÁ
Bc. Markéta ZAJACOVÁ
Diplomová práce
Badatelsky orientované vyučování v chemii s využitím počítačem podporovaných experimentů
Inquiry-based science education in chemistry with computer-aided experiments
Anotace:
Badatelsky orientovaná výuka (dále BOV) je založena na tzv. šestistupňovému modelu bádání. Dané stupně bádání musí být dodrženy, aby byly naplněny základní cíle BOV. Počítače a nové technologie mají ve výuce již nezastupitelnou roli, ale jejich aktivizační a motivační účinek u žáků s častějším používáním klesá. Používání informačních a komunikačních technologií musí být vždy efektivní a účelné. Na …víceAbstract:
Inquiry-based science education (IBSE) is based on six-levels inquiry model. Inquiry levels have to be respected to fit targets of IBSE. Computers and new technology have key role in education, but their activation and motivation effect to students is declining with more frequent use. Using of information and communication technology must be every time effective and practical. At Czech schools is very …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Dana Kričfaluši, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJACOVÁ, Markéta. Badatelsky orientované vyučování v chemii s využitím počítačem podporovaných experimentů. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Chemie / Učitelství chemie - biologie pro 2. stupeň základních škol a střední školy (dvouoborové)
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík -
Badatelsky orientované experimentální činnosti ve výuce chemie na základní škole
Nikola Bónová -
Badatelsky orientované experimentální činnosti ve výuce biochemie na gymnáziu
Veronika Špidlenová -
Badatelsky orientované vyučování ve výuce chemie na střední škole
Kateřina SKÁLOVÁ -
Badatelsky orientované vyučování aplikované na výuku anorganické chemie na střední škole
Veronika HLUBKOVÁ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík -
Geometrické úlohy v badatelsky orientované výuce matematiky na 1. stupni základní školy
Pavlína DEBNÁROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ