Bc. Lucie Nohynková
Master's thesis
Blog - moderní marketingový nástroj
Blog - a Modern Marketing Tool
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Blog - moderní marketingový nástroj" ukazuje, jak se blogy stávají velmi účinnými marketingovými prostředky. V práci je vysvětleno, jak blog vytvořit z hlediska technické stránky a jsou zde uvedeny praktiky, které pomohou ke zviditelnění na Internetu. Dále jsou popsány způsoby uplatnění blogu v online marketingu a následné měření účinnosti aktivit. Konkrétní příklad analyzuje …moreAbstract:
The thesis called "Blog - a modern marketing tool" shows how blogs become a very effective marketing tools. The work explains how to create a blog in terms of technical aspects and shows the ways which help to make the blog more visible on the Internet. Furthermore, it specifies the methods of use in online marketing and then measuring the effectiveness of activities. The specific example shows the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nohynková, Lucie. Blog - moderní marketingový nástroj. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Reklama na internetu a její vnímání spotřebiteli
Jiří Zientek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights