André Sklenář
Bachelor's thesis
Granulární syntéza a její aplikace
Granular synthesis and its application
Anotácia:
Tato práce si klade za úkol popsat princip granulární syntézy, historii jejího vývoje a jednotlivé aspekty granulárního syntezátoru. Jejím cílem je seznámit hudebníka, skladatele či zvukaře s jejími detaily a zkonsolidovat znalosti technicky znalého uživatele či vývojáře hudební techniky. Práce u čtenáře předpokládá základy fyzikálních vlastností zvuku a jeho digitální reprezentace, stejně jako teoretické …viacAbstract:
This work amis to describe the principles behind granular synthesis, its development history and individual aspects of a granular synthesizer. It aims to familiarize a musician, composer or sound engineer with its details and consolidate the knowledge of a technically knowledgeable music technology user or developer. The work expects the reader to have a basic knowledge of sound physics and its digital …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Ondřej URBAN
- Oponent: Milan GUŠTAR
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e) In the license agreement the author has granted the following: nesouhlasím s žádným způsobem užití uvedeným pod body a) - e)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 8. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Granulární princip a jeho uplatnění v umělecké kompoziční praxi především se zaměřením na zvukový design z perspektivy témbru
Darina Žurková -
Vícesamplová granulární syntéza a její výstup
David Pevný -
Prostorová zvuková instalace s generativní kompozicí
Polina KHATSENKA -
Zvukový editor a syntezátor
Luděk Stoklasa -
Hudba v terezínském ghettu za 2. světové války se zaměřením na komorní tvorbu
Barbora Tipková -
Filmová hudba Michaela Nymana se zaměřením na film Jane Campion The Piano
Marcela Čechová -
Elektronická hudba ve 21. století se zaměřením na Deejaying
Jana Lesenská -
Tvorba hudby počítačem
Peter Mederly
Názov
Vložil
Vložené
Práva