Michal Dvořák
Diplomová práce
Slow fashion v Praze
Slow fashion in Prague
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza možností a výzev, které stojí před slow fashion v Praze. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s vybranými aktéry módního průmyslu v Praze a České republice. Pro nutné pochopení činnosti organizací i jedinců tvořících v souladu s konceptem slow fashion je však nutné uchopení celkové problematiky zeširoka. Z tohoto důvodu práce shrnuje fenomény …víceAbstract:
The Master’s Thesis aims to analyse opportunities and challenges slow fashion faces in Prague. Analysis is carried out using expert interviews conducted with chosen participants in the fashion industry in Prague and all of Czech Republic. However, to ensure the vital understanding of activities undertaken by organisations and individuals who work in accordance with the slow fashion concept it is necessary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77574
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77574
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Consumer behavior in fashion industry.
Komal Verma -
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Sustainable development and fashion industry - together or apart? The empirical evidence analysis
Kristina Simakova -
Generation Z buying behavior in fashion industry
Yelyzaveta Vasylieva -
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Júlia Surová -
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
Nela Votápková