Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia – Michal Rez
Michal Rez
Bachelor's thesis
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti rozšíření zákaznického portfolia pro specifické elektronické obchodování. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, marketingový mix, internetový marketing a zákaznické portfolio. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím elektronických kanálů …moreAbstract:
The Goal of this Bachelor thesis is to outline in more detail possibilities of an E-commerce as a source of a new customer portfolio. In the theoretical part will described E-commerce, specifics of marketing mix and it’s creation for an on-line business. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio through available electronic channels will be described on a real case …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/f4uwb/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Renata Kolibová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Význam segmentace zákaznického portfolia a analýzy prostředí firmy a jejich souvislost s určenými cíli firmy nebo značky
Vojtěch Homolka -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti
Pavla Holotová