Ivana Paršová
Bakalářská práce
Analýza vnímání sportovních značek
Perception Analysis of Sports Brands
Anotace:
Predložená práca prezentuje analýzu vnímania športových značiek na slovenskom a českom trhu. Cieľom práce je zistiť vnímanie športových značiek a ich atribútov ako je názov značky, slogan a logo, ktoré sú spájané s danou značkou, konkrétne so značkami: Nike, Adidas a Reebok. Praktická časť obsahuje marketingový výskum postavený na on-line dopytovaní, na základe ktorého bola prevedená a vyhodnotená …víceAbstract:
This final thesis presents the analysis of perception of the sport brands on the Slovak and Czech market. The aim of the thesis is to identify consumers perception of the sport brands and their attributes such as brand name, slogan and logo, which are connected with chosen brands, specifically Nike, Adidas and Reebok. Practical part of the thesis deals with the results of the marketing research. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.