Nástroje komunikace orgánů krizového řízení s obyvatelstvem – Pavel Greinecker
Pavel Greinecker
Bakalářská práce
Nástroje komunikace orgánů krizového řízení s obyvatelstvem
Tools of Communication of Crisis Management Bodies with the Population
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje nástroje komunikace orgánů krizového řízeni s obyvatelstvem. Cílem práce je seznámit čtenáře se základy krizového řízení, krizové komunikace a nástroji komunikace. Analyzovat průběh komunikace na webových stránkách vybraných obcí při mimořádné události a zjistit, které nástroje komunikace byly použity v rámci pandemie Covid-19.Abstract:
This bachelor thesis describes the tools of communication of crisis management bodies with the population. The aim of the thesis is to acquaint the reader with the basics of crisis management, crisis communication and communication tools. Analyze the course of communication on the websites of municipalities in case of emergency and find out what communication tools were used during the Covid-19 pandemic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Greinecker, Pavel. Nástroje komunikace orgánů krizového řízení s obyvatelstvem. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ochrana obyvatelstva / Ochrana obyvatelstva
Práce na příbuzné téma
-
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
Kamila Kuchynková -
ANALÝZA REÁLNÉHO ŘEŠENÍ KRIZOVÉ KOMUNIKACE V OBCHODNÍ PRAXI
Natálie Kadlečková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
PR a krizová komunikace
Tomáš Lacina -
Komunikace v extrémně složitých situacích
Jana Zimrmanová -
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
Klára Choulíková