Bc. František Řiský

Diplomová práce

Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí

Research of selected activities of customer relationship management process in today’s competitive environment
Anotace:
Předkládaná práce pojednává o úloze dlouhodobých věrnostních programů pro koncové zákazníky v procesu řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část přináší úvod do problematiky vztahového marketingu a představuje věrnostní programy jako motivační nástroje pro budování loajality zákazníků. V praktické části jsou analyzovány parametry vybraných věrnostních programů a identifikovány motivační odměny. Provedeným …více
Abstract:
The thesis discusses the role of loyalty programs in the process of customer relationship management. The theoretical part is an introduction to the relationship marketing, and loyalty programs as motivational tools for building customer loyalty. The practical part analyzes the parameters of the selected loyalty programs and identifies their incentive bonuses. In the thesis the research is carried …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní