Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000 – Ing. Lucie KŘIŽKOVÁ
Ing. Lucie KŘIŽKOVÁ
Diplomová práce
Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000
Project of the arrangements of Hotel Krystal for the adoption of the Quality Management System in accordance with the International Standard ISO 9001:2000
Anotace:
Tato práce se zabývá nezbytnými kroky, které musí hotel Krystal učinit při zavádění systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000. Systém řízení jakosti je zaveden na základě strategického rozhodnutí organizace a musí být podporován především vedením organizace. V prvé řadě je vypracována příručka jakosti, která zahrnuje orientaci na procesní přístup a postupy vytvořené pro systém řízení jakosti …víceAbstract:
This master thesis deals with the arrangements which must be done for the adoption of a quality management system according to the International Standard ISO 9001:2000 in Hotel Krystal. The adoption of a quality management system is a strategic decision and must be supported by the top management of the organization. At first a quality manual which includes process-based quality management system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIŽKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/3l6k4j/.
Jak správně citovat práci
KŘIŽKOVÁ, Lucie. Projekt přípravy Hotelu Krystal na zavedení systému řízení jakosti podle normy ISO 9001:2000. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
Sarah VESELOVSKÁ -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Zavádění systému managementu jakosti v Domově mládeže
Dalibor Fiala -
Systém managementu jakosti ve vybrané organizaci
Lukáš Lafek -
Projekt zavedení systému řízení jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001 v organizaci Rogum
Jiří ŠPUNAR -
Vliv systému jakosti na podnikatelskou činnost v PKB\nl{}
Hana BEDNAŘÍKOVÁ -
Zavádění moderních systémů řízení jakosti ve společnosti SeBaTi spol. s r.o.
Alena Sokolová