Prožívání péče primárních pečovatelek o děti s poruchou autistického spektra – Bc. Klára JEŽKOVÁ
Bc. Klára JEŽKOVÁ
Diplomová práce
Prožívání péče primárních pečovatelek o děti s poruchou autistického spektra
Experiencing the care of school-age children with medium-functioning autism spectrum disorder by women primary caregivers
Anotace:
Tato práce se zabývá prožíváním péče primárních pečovatelek o děti s poruchou autistického spektra. Cílem práce je identifikace pocitů, potřeb a konkrétních prožitků primárních pečovatelek dětí se středně až vysoce funkční formou PAS. Zmapovány jsou i vnímané nedostatky v oblasti péče o dítě s autismem. Výzkumu se zúčastnilo 11 primárních pečovatelek dětí s PAS v mladším školním věku (6-12 let). Data …víceAbstract:
This thesis deals with the experience of primary caregivers of children with autism spectrum disorder. The aim of the work is to identify the feelings, needs and specific experiences of primary caregivers of children with moderate to highly functional ASD. Perceived deficiencies in the care of children with autism are also mapped. The research involved 11 female primary caregivers of children with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽKOVÁ, Klára. Prožívání péče primárních pečovatelek o děti s poruchou autistického spektra. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Raná diagnostika PAS a zařazení dětí s PAS do systému předškolního vzdělávání
Kateřina PEŠLOVÁ -
Evaluace motorických kompetencí testem MABC2 u dětí s PAS
Tereza Možná -
Možnosti dalšího umístění dítěte s PAS po odchodu z dětského domova v kontextu problematiky umisťování dětí s PAS do náhradní rodinné péče
Adéla NĚMEČKOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Specifika volnočasových aktivit u dětí s PAS
Leona Sabolová -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
31. 3. 2022