Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. – Michaela Fricová
Michaela Fricová
Bakalářská práce
Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s.
Communication Plan of the Events Organized in the Area of Handmade Paper Mill Velké Losiny plc.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s. pro rok 2016. Práce bude rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část bude vysvětlovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, které budou použity v praktické části. Praktická část bude tvořena profilem společnosti, kde bude blíže specifikována …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a communication plan of the events organized in the area of the handmade paper mill Velké Losiny plc. for the year 2016. The thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will explain the basic terms related to marketing communications, which will be used in the practical part. The practical part will be formed by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRICOVÁ, Michaela. \textit{Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lihcu/.
Jak správně citovat práci
Fricová, Michaela. Komunikační plán událostí pořádaných v areálu Ruční papírny Velké Losiny a.s.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Komunikační plán knižního vydavatelství
David Šohaj -
Komunikační plán internetového knihkupectví k vybrané cílové skupině
Aneta Urbanová -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Hana Šťastná -
Komunikační plán k zahájení strategických aktivit v kulturních organizacích
Kateřina Večerková -
Komunikační plán pro nově vznikající e-shop Artisoul
Petra Myslikovjanová