Vliv reklamy na zvýšení prodeje – Ing. Marcela Cichá
Ing. Marcela Cichá
Bakalářská práce
Vliv reklamy na zvýšení prodeje
Influence of advertisement on boosting the sales
Anotace:
Reklama je v současné ekonomické situaci velmi problematický, i když důležitý nástroj zvýšení prodeje. Tato práce je zaměřena na nalezení vhodné marketingové strategie – hledání optimalizace mezi cíly a zdroji podniku tak, abychom dosáhli maximálního zvýšení prodeje při optimálních nákladech na reklamu.Abstract:
Publicity is a very problematic, even though important tool to increase sale in the economic situation of nowadays. This thesis is aimed at the finding of a suitable marketing strategy – seeking for optimization of the objectives and resources of a company so that the maximum sale increase is achieved at the optimal publicity costs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/q95c5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Ivan Klučka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
MARKETINGOVÝ DISTRIBUČNÍ MIX VE FINANČNÍCH SLUŽBÁCH – DISTRIBUCE SPOTŘEBITELSKÝCH ÚVĚRŮ.
Petr Šíma -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová