Ing. Marcela Cichá

Bakalářská práce

Vliv reklamy na zvýšení prodeje

Influence of advertisement on boosting the sales
Anotace:
Reklama je v současné ekonomické situaci velmi problematický, i když důležitý nástroj zvýšení prodeje. Tato práce je zaměřena na nalezení vhodné marketingové strategie – hledání optimalizace mezi cíly a zdroji podniku tak, abychom dosáhli maximálního zvýšení prodeje při optimálních nákladech na reklamu.
Abstract:
Publicity is a very problematic, even though important tool to increase sale in the economic situation of nowadays. This thesis is aimed at the finding of a suitable marketing strategy – seeking for optimization of the objectives and resources of a company so that the maximum sale increase is achieved at the optimal publicity costs.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Ivan Klučka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem