Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě – Bc. Jiří Falatek
Bc. Jiří Falatek
Bachelor's thesis
Plánování reklamní kampaně v marketingové firmě
Advertising Campaign Planning of Marketing Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na reklamní kampaň společnosti GE Money Auto. Reklamní kampaň byla vytvořena interními zaměstnanci marketingového oddělení. V práci byly řešeny základní oblasti v tvorbě reklamní kampaně, jako je reklamní plán, mediální plán a rozpočet. Cílem této práce bylo, na základě dostupných informací, posoudit vybrané postupy plánování reklamní kampaně i její účinnost. Na základě …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on advertising campaign „GE Money Auto“. The advertising campaing was created by internal employees of the Marketing department. In this thesis there were basic areas in creation of the campaing to deal with: Advertising plan, Media plan and Budget. The target of this thesis, based on available information is to assess the chosen procedures of planning of the campaing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/humga/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu
Klára Packová -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Porovnání reklamní strategie franšízových podniků
Nella Andrlová -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková