Marketingové aktivity, díky kterým by multikino CineStar Anděl mohlo získat konkurenční výhodu oproti multikinu Palace Cinemas Anděl – Eva Veselá
Eva Veselá
Diplomová práce
Marketingové aktivity, díky kterým by multikino CineStar Anděl mohlo získat konkurenční výhodu oproti multikinu Palace Cinemas Anděl
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ivan Vágner
- Oponent: Jindřich Kolek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Eva. \textit{Marketingové aktivity, díky kterým by multikino CineStar Anděl mohlo získat konkurenční výhodu oproti multikinu Palace Cinemas Anděl}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lqv98/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva