Bc. Erik Jaduš

Diplomová práce

Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C

Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C
Abstract:
JADUŠ, Erik. Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C. Master’s Dissertation. The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague. 2015. 74 pages. The aim of master thesis is to offer an analysis of Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C. At the theoretical part is the reader introduced into theories of e-business and e-commerce problematics. Advantages …více
Abstract:
JADUŠ, Erik. Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu C. Diplomová práca. Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha. 2015. strán. Diplomová práca ponúka analýzu hodnotenia elektronických obchodov z pohľadu marketingového mixu C. V teoretickej asti itateľovi približuje aspekty problematiky elektronického podnikania a obchodovania. Charakterizuje výhody, nevýhody ako …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace