Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C – Bc. Erik Jaduš
Bc. Erik Jaduš
Diplomová práce
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C
Abstract:
JADUŠ, Erik. Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C. Master’s Dissertation. The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague. 2015. 74 pages. The aim of master thesis is to offer an analysis of Evaluation of e-shops from view of the marketing mix 4C. At the theoretical part is the reader introduced into theories of e-business and e-commerce problematics. Advantages …víceAbstract:
JADUŠ, Erik. Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu C. Diplomová práca. Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s.r.o. Praha. 2015. strán. Diplomová práca ponúka analýzu hodnotenia elektronických obchodov z pohľadu marketingového mixu C. V teoretickej asti itateľovi približuje aspekty problematiky elektronického podnikania a obchodovania. Charakterizuje výhody, nevýhody ako …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14388/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JADUŠ, Erik. \textit{Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3lu7cs/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový obchod na bázi Open Source Systems
Lukáš Gocník -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
Annamária Kuchtiaková -
Návrh marketingového plánu pro internetový obchod s oblečením
Daniel Mach -
Internetový obchod
Tomáš Jelínek -
Návrh SEO strategie pro internetový obchod Fitness Top Výživa
Kateřina Kodrová -
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Marek Burkert -
Marketingový plán pro internetový obchod maltisk.cz
Miroslav Maloň