Klára Hniličková

Bakalářská práce

Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací

Analysis and developement of visual corporate identity using modern methods and applications
Anotace:
Cílem této práce bylo vytvoření nové vizuální podnikové identity pro společnost K-IT. Práce vysvětluje důležitost kvalitní vizuální podnikové identity nejen z estetického, ale také z marketingového hlediska. Práce začíná úvodem do problematiky digitální grafiky a popisem programů použitých pro vývoj jednotlivých částí vizuální podnikové identity, tedy bitmapového grafického editoru Adobe Photoshop …více
Abstract:
This project focuses on the step-by-step development of new visual corporate identity for a company under the name "K-IT". The paper contains an elaborate explanation of the importance of quality visual corporate identity, both from an aesthetic point of view and also in relation to marketing. The work begins with a brief introduction to digital graphics and descriptions of applications used for designing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Jiří Zumr
  • Oponent: Maja Khabirova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45694