Aizada Kalmahan

Bachelor's thesis

Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group

Abstract:
The Bachelor Thesis provides complex look on the popularized marketing strategy as co-branding within the boundaries of fashion industry. It contains the descriptions of the fashion phenomenon as it is, the fashion industry and its modern globalised version as fast fashion. The practical part considers vibrant representative of fast fashion industry as H&M group. The key aspects of the company structure …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
  • Reader: Elena Kuzmenko, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management

Theses on a related topic

 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 3m07te 3m07te/4
18/3/2017
Folders
Files
Mach, J.
16/3/2018
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.