Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group – Aizada Kalmahan
Aizada Kalmahan
Bakalářská práce
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
Abstract:
The Bachelor Thesis provides complex look on the popularized marketing strategy as co-branding within the boundaries of fashion industry. It contains the descriptions of the fashion phenomenon as it is, the fashion industry and its modern globalised version as fast fashion. The practical part considers vibrant representative of fast fashion industry as H&M group. The key aspects of the company structure …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Elena Kuzmenko, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALMAHAN, Aizada. \textit{Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H\&{}M group}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3m07te/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva